Metody pozyskiwania klienta

Dzisiaj każdy kupuje w supermarkecie, więc wydawałoby się, że sieci sklepów mają pewną i ugruntowaną pozycję, ale wcale tak nie jest. Kiedy kupujemy w supermarketach, korzystamy z wielu promocji? Należy wiedzieć, że promocje te wcale nie pochodzą z dobrej woli sklepu, ale z tego, aby klient jak najszybciej przywiązał się do danego miejsca. Jeśli będzie wiedział, że na zakupach czeka go dobra, jakość i dobra cena, będzie chętnie wracał i regularnie robił zakupy w jednym markecie. Metody posykiwania klienta, który będzie chciał robić w danym miejscu zakupy regularnie są różne. Najczęściej są to karty, na które nabijane są wszelkiego rodzaju punkty. Najlepiej, aby wygrana była określona konkretnie, a nienazywana niespodzianką, bo kiedy sposobi się klientowi to będzie miał, o co walczyć. Słynnym zagraniem jednego z supermarketów było stawienie maskotek, które otrzymywali klienci z określoną liczbę punktów. Określona liczba punktów była przyznawana za określona kotwę wydaną jednorazowo sklepie i wymieniana na naklejki. Bardzo często klienci mają szansę wygrania darmowych zakupów na określoną kwotę albo otrzymania w prezencie określonej rzeczy. Jest to coś, co sprawi, ze klient zawsze wróci do tego samego sklepu, bo kupując gdzieś indziej nie otrzyma punktów czy naklejek, za które coś zyska.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.